Thursday, March 17, 2011

KISAH NYAH INSAF

Satu pagi hari ahad,,, dua orang nyaH sedang berbincang di hadapan serambi rumah sewa mereka... nyah satu nie nama nya sally dan sorang lagi abby,... tetibe...

Abby: alaaa, takper laa, best ape, lagipun kite kan enjoy ngan life camnie..!

Sally: aku rasa nak berubahlah abby,. . . aku tak nak macam nie dah ... aku nak berenti wat keje-keje camnie..., aku nak pulang ka pangkal jalan..!

Abby: yer ker sally.. tapi pernah kaw terpikir macam mane nak berubah, kaw tak tengok ker rupa paras kite nie, bukan nyer leleki lagi,.. dah berubah 100% perempuan..

Sally: aku tau tu abby... tapi...

Abby: tak payah tapi-tapi, nie tetek kaw yang saiz 30 berape nie,, kaw nak sembunyi mane.? kalau kaw dressing lelaki pun leh nampak.. dah lah muke dah jadi jambu, tak payah berubah lah sally, kite terus macam nie jer...

Sally: aku tak kira, mulai esok aku akan berubah, aku dah taknak seksi-seksi macam nie lagi,,, mulai esok aku akan bertudung ngan pakai baju kurung,... aku dah insaf..!!!

Abby: Haram jadah tol nyah sorang nie... dah lah sesat... jahil lak....!

No comments:

Post a Comment